13. septembra 2013

Must have list 2. F/W 2013

Tak a nový must have list je tu. Trochu si ho rozoberme. :)
1. H&M knee high boots - čižmy nad kolená alebo tesne pod kolená sú naozaj trendy túto sezónu.
2. Dolce & Gabbana cross jewelry - výrazný kríž na čiernej čipke je mimoriadne sexi a zaručene upúta pozornosť.
3. Ikona Cara Delevingne - mačacie oči s hustým, hrubým obočím. Nebojte sa experimentovať s obočím, ja som osobne podľahla tomuto trendu a som veľmi spokojná.
4. Leather black cap - šiltovka a lodičky to je moje ;)
5. Tiffany & Co. bangle bracelet Atlas Collection - krásny výnimočný náramok od Tiffany, s náramkami to netreba preháňať.
6. Fur vest - skvelá na september, keď sú už rána chladnejšie. Ja mám jednu už tretí rok a milujem ju, bola to skvelá investícia :D
7. Valentino leather glove - v našich obchodoch nájdete určite lacnejšiu verziu.
8. Studded biker boots -
9. Leather white handbag - k total white look bude ako stvorená.

Must have list 2. F/W 2013





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára