24. marca 2012

Pastel bracelet

Včera som mala tvorivú náladu, tak som si urobila tento náramok. Využila som korálky ešte zo starých čias.  Tušila som, že ich netreba vyhodiť. Je pastelovo ružový. Výroba je oveľa ľahšia, ako by ste si mysleli. Nemala som nijakú inšpiráciu, len som sa pustila navliekať korálky a toto je finálny výtvor. :) Zbožňujem tvoriť niečo nové, len bohužial na DIY post treba viac času a aj náladu. Výroba mi trvala cca hodinu a pól. Postup je úplne banálny. Navlečte si na 9 motúzov korálky v takom množstve, akú máte veľkosť ruky. Zakončite uzlom.  Vytvorte si tri pramene, každý s tromi motúzmi a náramok dokončite zapletaním. Na dva  konce upevnite zakončenie so zapínaním, ktoré sa dá kúpiť v Hobby shope. Štýlový náramok je na svete. 
        



<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3597472/mona-style?claim=cwztu8gne4v">Follow my blog with Bloglovin</a>

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára