8. februára 2012

Spring 2012 come soon!

Môj prvý februárový post je oveľa väčší a informačne nasýtený. Jar nám klope na dvere a spolu s ňou aj nové trendy v móde. Prešla som si viacero módnych prehliadok a katalógov a vybrala som to najpodstatnejšie. :) Ako ste si určite všimli blog má nový design, tak isto aj na FB - Mona STYLE.Veľmi som s ním spokojná :), a preto by som chcela poďakovať grafickému štúdiu - CreatDesign! Dúfam, že tento big post bude pre vás užitočný. ;)


Kvety, 3D ruže a pastelové farby sa objavili napríklad v novej jarnej kolekcii  Blumarine alebo Mango.  Tento trend stále pretrváva  určite sa budem cítiť viac sexi! Ruže môžeme použiť aj ako doplnok do vlasov alebo ako brošňu.

Farebné nohavice zostávajú trendom naďalej. Oranžová, ružová, modrá, zelená netreba sa báť farieb. Novým trendom sú pastelové nohavice ako svetlo ružová, žltá.  

Žlté nohavice alebo doplnky! Niekedy sa treba inšpirovať celebritami ako sú napríklad Petra Ecclestone, Jessica Alba alebo Kim Kardashian.    

Kríž v akejkoľvek forme a farbe bude IN doplnkom každého outfitu. 


Lesk je naďalej obľúbený. Kabelky v tvare obálky nie sú síce praktické ale vyzerajú  priam ohromne. Táto je zo Zary, cenovo prístupnejšiu nájdete aj v H&M. 

Pastelové alebo telové farby! 

Coco Chanel bag. 

V predchádzajúcom poste Favorit accessories som písala o zlatých doplnkoch. Ešte stále som nenašla zlaté hodinky,  chystám sa do Budapešti trochu sa vyšantiť do aquaparku a potom na nákupy. Určite si podobné prinesiem :) Michael Kors watch


Neonové doplnky, šaty, nohavice budú naozaj hitom. 

Čipka ešte stále pretrváva. 

Lesk & glitter. Zlatá kabelka dodá každému outfitu ten správny šmrnc ;)

Jimmy Choo neon kabelka

Zlaté, strieborné alebo korálkami povykladané golieriky zbožňujem.

Mašličkové prstene. Chloé

Konečne som našla mašličkový prsteň a ešte jeden červený . Mašle budú naďalej dopĺňať náš každodenný výzor.  

Zlaté veľké náramky z H&M. Jarná kolekcia Manga tiež zostala verná tomuto doplnku.

Vzor oblakov, prírody, zvierat a hviezd sú najnovšie vychytávky! Zatiaľ som nikde nič podobné nenašla, až pokiaľ som si neprelistovala jarnú kolekciu od Manga  potešila som sa. :) Toto musím mať! :)

Pastelovo ružová!

Mango v novej kolekcii tiež prinieslo pastelovo ružový blazer .

Riflové krátke nohavice zostanú naďalej IN. 

Moje strieborné balerínky z claire´s. Už ich chem nosiť :)

Na jar ako stvorená vôňa od Burberry Brit. Sladká, tajomná a výnimočná vôňa . Odporúčam :) Na fotke sú moje nové krátke zlaté nohavice z New Yorkeru. 


Fotka z novej kolekcie Manga. Opäť bledo ružová. Nový duo nail polish z H&M bude ako stvorený  na jar a leto.





Photos be me (Mango spring 2012) and  from Favim.com.

2 komentáre:

  1. Hi dear, how are you?
    I was rooting around and found your blog.
    Interested me a lot ...!
    What do you think of following each other? Give one last on my blog ..
    If you like, please (:
    Thank you, kisses.

    http://agoratopronta.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hi, i´m fine.
    Thanks for praise. :)
    I looked at your blog, is amazing!

    OdpovedaťOdstrániť