24. februára 2012

PUPA lover



Dlho očakávaný sen sa mi splnil. No nie je to úžas, keď do rodiny pribudne takýto Beuty bag od Pupy :). Očné tiene a farby na líčka sú krásne perleťové, ktoré dodajú pokožke úžasný jas. Obsahuje 1 x  krémový krycí korektor: maximálne krytie škvŕn a nedostatkov pleti, 1 x hot-pour podkladový mejkap: vyhladzuje nerovnosti pokožky, 1 x kompaktný púder na tvár: fixuje mejkap, 1 x kompaktný bronzer: dodáva pleti opálený vzhľad, 2 x kompaktná lícenka: zdôrazňuje črty tváre, 2 x hot-pour-all-over: zvýrazňuje tvár a dekolt, 7 x kompaktný očný tieň: sýta a žiarivá farba, 5 x kompaktný trblietavý očný tieň: čistá jagavá farba, 2 x alpikátor očných tieňov, 1 x ceruzka na oči, 1 x maskara: extra čierne riasy, 8 x extrémne žiarivý lesk na pery, 1 x ceruzka na pery: zvýrazňuje kontúry pier. Veľmi sa mi zapáčil design, ktorý vyzerá ako kabelka, vnútorná časť obalu je kožená. Včera som sa potešila, konečne mali posledné dva kusy H&M magazínu, ktorý zbožňujem. Dlho očakávaná gumička do vlasov so zlatou ozdobou dorazila do H&M. Bol by hriech ju tam nechať :). Celkom som sa prekvapila, keď som uvidela zlacnený zlatý opasok v Stradivariuse. Na jar a leto bude, ako čerešnička na torte. Mnoho značiek vo svojej novej kolekcii použilo zlatý opasok. V Bratislave sa vždy nájde niečo užitočné.  


PUPA Milano, Beauty bag

PUPA Milano, Beauty bag




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára